.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معارفه مديركل جديد تربيت بدني گلستان

مراسم توديع و معارفه مديركل جديد تربيت بدني استان گلستان با حضور نجفي معاون هماهنگي امور استانهاي سازمان تربيت بدني برگزار شد.
در اين مراسم گفت: سازمان تربيت بدني پس از بررسي هاي بسيار و كارشناسي شده با توجه به علاقه‌‏مندي و شناخت قربانعلي پاشا به پتانسيل ورزش استان, با هماهنگي استانداري گلستان او را به اين سمت منصوب كرد.
وي مدير كل جديد را فردي ارزشي و داراي سوابق خوب مديريتي در استانهاي مازندران و قزوين دانست و اضافه كرد: وي از بدنه سازمان ورزش است و اميدواريم با تعامل و همكاري با استانداري و مديران استان بتواند گام موثرتري براي ورزش اين استان بردارد.
معاون هماهنگي امور استانهاي سازمان، در خصوص افشين داوري مدير كل سابق اين استان گفت: داوري در استان گلستان زحمات بسيار زيادي كشيده و طرحهاي خوبي را پيش بيني كرده است.
نجفي از داوري بعنوان يكي از مديران خوب وداراي كارنامه مطلوب در استان ياد كرد.
فتح الله نوري معاون سياسي امنيتي استانداري گلستان گفت: در اين استان از خدمات افشين داوري بسيار راضي وخشنود هستيم و در طول مدتي كه ما در استانداري مسئوليت پذيرفته‌‏ايم وي تعامل و همكاري بسيار خوبي با استانداري و ادارات داشته است كه جا دارد براي وي آرزوي موفقيت و سلامتي داشته باشيم.
نوري همچنين از مديركل جديد تربيت بدني استان به عنوان يكي از مديران خوب و ارزشي تربيت بدني نام برد و گفت: ما به اين امر واقفيم در گذشته اين استان در مجموعه مازندران بوده است و پاشا هم به عنوان يكي از مديران مازندران آشنايي و نزديكي خوبي با ورزش و توانمندي هاي گلستان دارد.
در پايان مراسم قربانعلي پاشا مدير كل جديد استان گفت: بسيار خوشحال هستم كه در خدمت گلستاني هاي عزيز هستم و اميدوارم با همكاري پرسنل خدوم تربيت بدني و پشتيباني استانداري و سازمان تربيت بدني به ويژه محمد علي آبادي بتوانيم ورزش استان را به جايگاه اصلي خود برسانيم.
پاشا همچنين گفت: من آنچه در توان دارم به هيات هاي ورزشي كه بازوان اصلي ورزش هستند كمك خواهم كرد و جا دارد از مجموعه استانداري در خصوص در اختيار گذاشتن اماكن ورزشي ادارات به ورزش گلستان تقدير و تشكر كنم.
وي در ادامه از نجفي خواست از آنجا كه هياتهاي ورزشي بازوان توانمند مجموعه ورزشي استان هستند با پرداخت مبلغ پنجاه ميليون ريال به هر هيات موافقت شود.(ilna)


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.359 seconds.